Gwarancja

Informacje dotyczące warunków gwarancji na produkty zakupione w naszym sklepie

Informacje ogólne o gwarancji

Wszystkie produkty sprzedawane w phpstack-1314762-5794959.cloudwaysapps.com objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy. Okres i warunki gwarancji są uzależnione od kategorii produktu oraz jego producenta.

Podstawowe informacje

  • Standardowa gwarancja na większość produktów wynosi 24 miesiące
  • Warunkiem skorzystania z gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu
  • Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową

Gwarancja obejmuje wady fabryczne produktu, które ujawnią się w okresie gwarancji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania, normalnego zużycia, uszkodzeń mechanicznych lub innych okoliczności określonych szczegółowo w karcie gwarancyjnej produktu.

Proces zgłoszenia gwarancyjnego

1

Skontaktuj się z nami

Przed odesłaniem produktu skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, aby uzyskać informacje o optymalnym sposobie rozpatrzenia gwarancji dla danego produktu.

2

Napisz wiadomość

Napisz do nas wiadomość e-mail, w której dokładnie opisz zauważoną wadę produktu.

3

Wyślij produkt

Wyślij wadliwy produkt wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną (jeśli była dołączona) na nasz adres.

4

Rozpatrzenie zgłoszenia

Po otrzymaniu produktu, przekażemy go do autoryzowanego serwisu lub rozpatrzymy zgłoszenie bezpośrednio. O decyzji poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie.

Ważna informacja

Czas rozpatrzenia zgłoszenia gwarancyjnego wynosi zwykle od 14 do 30 dni, zależnie od producenta i charakteru usterki. W wyjątkowych przypadkach proces ten może zostać wydłużony, o czym poinformujemy Cię z odpowiednim wyprzedzeniem.

Wyłączenia z gwarancji

Gwarancją nie są objęte uszkodzenia i wady powstałe w wyniku:

  • Niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania produktu
  • Mechanicznych uszkodzeń sprzętu oraz wywołanych nimi wad
  • Samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
  • Działania czynników zewnętrznych, w tym zjawisk atmosferycznych, pożaru, zalania
  • Naturalnego zużycia komponentów o ograniczonej trwałości
  • Uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy użytkownika
  • Zmian oprogramowania przez nieuprawnione osoby (dla sprzętu elektronicznego)
  • Innych okoliczności określonych w karcie gwarancyjnej produktu

Szczegółowe wyłączenia gwarancyjne dla konkretnego produktu znajdują się w jego karcie gwarancyjnej. W przypadku wątpliwości, zalecamy kontakt z naszym działem obsługi klienta przed zgłoszeniem produktu do reklamacji.

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.